Plani in ideje za naprej

Tu bova objavljala kam planirava it in izbirava ideje za naprej in predloge kaj početi, pokusiti, pogledati... v okolici, ki jih lahko predlagate v komentarjih. PLAN: 12.10. Cerkno-Šebrejle-Dolenja Trebuša 13.10.Dolenja Trebuša-Goriška brda

Knjiga prošenj, logistike in zahval

Tukaj se bodo pojavljale razno razne prošnje, za to da bo najino potovanje potekalo gladko in da bova kakšno težavo premagala z vašo pomočjo. PROŠNJE: LOGISTIKA: ZAHVALE: Maruši in Roku(Sport4fun) za posojo koles, in rafta, Maticu za elektriko, Klemenu in Martinu za prevoz.

Nizki štart

Vršič  •
Seveda po visokem sledi še nizki, tako, da po 14 dnevih (ki sva jih porabila, da sva uredila stvari okoli hiše in po hiši, ter da Tjaša s Petro zaključila projekt igre za ljudi z demenco) nadaljujeva pot. Sprva sva mislila nadaljevati v ponedeljek popoldne toda ponovno se je zgodilo to kar se ponava...

Visoki štart

Jereka  •
Prvi del poti sva izbrala visokogorje in da izpolniva Tjašino željo po osvojitvi Očaka ter pot nadeljujeva proti spodnjim bohinjskim goram in zaključiva pri Črni prsti.